marți, 12 august 2008

Stiu ca o sa radeti de mine dar...


Va rog, nu puteti sa -mi stergeti numele din blestematul ala de registru unde mi-a fost semnata condamnarea la viata? Sunt o fiinta ce nu ar fi trebuit sa existe pe aceasta planeta al carei aer ce contine aproximativ 21% oxigen nu merit sa-l respir. Sunt fiinta cea mai josnica pe care ti-o poti imagina, lipsita complet de vointa si cufundata in cea mai groaznica nimicnicie. Miile de ego-uri care cred ca imi apartin se invart haotic in jurul meu iar eu am intrat intr-un cerc vicios in care ma tarasc legata cu propriile lanturi.Ma copleseste nesiguranta, am amortit, nu mai percep existenta, iar lumea despre care credeam ca exista a ajuns in creierul meu o imagine confuza, o perceptie eronata a realitatii, o rola de film care mi se deruleaza cu o viteza prea mare in fata ochilor. Nu stiu ce inseamna "realitate" , lanturile neputintei si ale mediocritatii ma tin legata strans de zidul care se interpune intre mine si lume "is anybody out there?" , sunt aici, fiinta cea mai josnica de pe Pamant, treziti-ma, va rog, biciuiti-ma, va rog sau luati repede o guma de sters si faceti numele meu sa dispara de pe procesele verbale, poate asa vor uita toti ca a existat un copil care nu a putut sa inteleaga lumea asta si a cazut in prapastia neputintei din cauza propriei lipse de vointa.
Nu merit sa exist.
Stiu ca o sa radeti de prostia si ignoranta mea dar nu mai inteleg nimic , nu ma mai inteleg si nu mai pricep legile lumii acesteia. "sunt ca o papusa cu ochii cazuti inauntru". E. Cioran

Niciun comentariu: