marți, 12 august 2008

Savantul prizonier


Am fost un geniu aveam IQ 240 eram
cel mai deştept om în viată îi depăşeam pe toţi savanţii lumii
în originalitate şi calcule matematice
am făcut cercetări intense de mecanică cuantică
am explicat coliziuni universale am scris memorii vaste
mi-au dat Premiul Nobel pentru fizica şi literatură
le-am strâns mâna extaziat am fost nebun de fericire 5 secunde
mort de fericire doar 5 secunde pentru că ştiţi voi există
oameni care oricâte premii ar lua şi oricâtă apreciere ar primi de la ceilalţi
ei rămân iremediabil nefericiţi
si de aceea eu m-am fotografiat pentru ultima dată lângă telescopul astronomic
apoi am plecat în lume neştiut de nimeni şi de nimic
până când a venit momentul să-mi iau adio de la viața asta
şi m-am aruncat în prăpastia adâncă de 300 de metri
ca să studiez pe pielea mea
teoria atracţiei universale.

Niciun comentariu: