marți, 12 august 2008

De ce ai facut asta?


Eram prin zonă şi m-am simţit îngrozitor de singur a răspuns criminalul în serie care şi-a ucis cea de-a 27-a victimă şi a fost prins când curăţa urmele de sânge
Eram prin zonă şi am vrut să scap de plictiseală a răspuns jefuitorul de bănci după ce a furat 3 milioane de dolari cărora le-a dat foc în faţa secţiei de poliţie
Eram prin zonă şi am vrut să ajung celebru a raspuns sinucigaşul care s-a aruncat de la etajul 21 după ce şi-a dat seama că trăieşte degeaba
Eram prin zonă şi am vrut să-i ajut pe alţii să scape de probleme a răspuns traficantul de droguri care împărţea heroină trecătorilor la ora 10:00 dimineaţa
Eram prin zonă când m-am hotărât să mă eliberez a răspuns directorul îmbrăcat în smocking care s-a împuşcat în mijlocul străzii
Eram prin zonă când m-am săturat să fac fapte bune a răspuns şoferul care a omorît 4 oameni pe trecerea de pietoni
Eram prin zonă când am vrut să mor fără să ştie nimeni a răspuns exploratorul singuratic care s-a aruncat de pe stânci în Antarctica
Eram prin zonă când am fost copleşit de existentă şi lacrimi a răspuns pustnicul care s-a spânzurat într-o camera insalubra şi a fost descoperit 2 luni mai târziu
Eram prin zonă când mi-am dat seama că n-am ce face şi că trebuie să trăiesc am răspuns eu şi mi-am semnat în tăcere condamnarea la viaţa.

Niciun comentariu: