marți, 12 august 2008

Biet Alcatraz


Biet orăşel de provincie populat de
viermi carnivori Alcatraz al raţiunii puterii şi
conştiinţei umane unde maşini nu circulă pe stradă
ore întregi unde fumul care iese din asfalt după ploaie
se depune ca o ceaţă pe creierele provincialilor unde
soarele nu răsare decât pentru cei ingnoranţi şi
nepăsători unde viaţa se află în stare de laţentă şi amorţire
Singurul loc de pe planetă unde poţi să mori de frică unde
nici un vis nu se materializează până şi realitatea morbidă
dispare în neant unde clădirile vechi de 100 de ani plâng implorând
prăbuşirea în haos unde numai cimitirul apare ca
o rază de speranţă în mintea celor prizonieri
Cimitirul de pe deal luminat de razele lunii plin de
oameni pe care ajungi să- i iubeşti numai după ce mor
Existenţa se imbolnăveşte de ataraxie
viata colcăie de inadverţentă şi
condamnaţii se zbat sufocaţi de
spiritul hilar al ignoranţilor ce
domnesc aici în Alcatraz unde mi-a fost semnată
condamnarea la viaţă
Mă revolt închizându-mă între ruinele raţiunii
construind ziduri ale singuratăţii şi
dezgropând moartea din cimitirele conştiinţei
Mic Sisif care nu vrea să renunţe la speranţă mă zbat
în lanţurile neputinţei citesc despre atomul M şi teoria P
filosofia T şi medicina R
De ce nu vine nimeni să mă elibereze odata
din Alcatraz biet orăşel de provincie
populat de viermi carnivori?

Niciun comentariu: