sâmbătă, 6 februarie 2010

Iubirea e pe 14 februarie




Nu, nu este vorba despre Sfântul Valentin nici despre cine știe ce poveste kitchoasa și clișeică. Este vorba despre o carte.Despre o antologie cu poezii de dragoste aparuta la Editura Vinea în care semnează nume ale poeziei actuale, unii dintre ei încă nedebutați iar alții deja consacrați cu cateva volume de poezie în spate. Am apărut și eu în aceasta antologie, proiect inițiat de Andrei Ruse. Gasiți mai multe detalii pe www.iubirea14.net și pe www.andreiruse.ro. O inițiativă extrem de generoasă într-o lume în care generozitatea începe să dispară. Faptul ca lângă poeți consacrați au avut șansa să apară și oameni care sunt abia la început cu poezia (categorie la care mă încadrez și eu) mi se pare un lucru foarte frumos.
Până acum au fost 2 lansări, prima în Club Expirat, iar a doua în Shelter Pub. Vor mai urma si altele iar cartea va fi promovată și în liceele din București.

Niciun comentariu: