miercuri, 11 martie 2009

Depersonalizare


E foarte ciudat cum toate lucrurile din jur și toata suprasolicitatea cotidiană pot duce la o apatică depersonalizare. Nu mai știu decât că am n foi de citit și n volume de învățat. Am dispărut în spatele lor. Uneori nu știu de unde să ma iau. I can t see the end of me, nor the begining. Nu-mi mai regăsesc vechile gânduri și idei, sunt toate mascate de formule și denumiri abstracte. Depersonalizare și desentimentalizare. Un roboțel independent umblător asta devii dacă te lași purtat numai de valul de informație. Nu mai e loc și nici timp pentru chestiunile adiacente, nu pot să adun la un loc nici măcar cele 3-4 idei disparate ale unui poem care îmi alearga prin cap de vreo 2 săptămâni. Nu mai sunt eu. Nu mai am timp sa fiu eu. Aberez inclusiv acum.
Reflexe și atât. Mă împingi și te împing și eu fără să știu de ce. Întrebi ceva și răspund automat, fără să mă gandesc la ce ai vrut să întrebi. Simt că explodez uneori și imi vine să strig la mine și să mă trezesc din somn. La adevărata mine care doarme tot timpul și lasă roboțelul terorist să-și facă de cap. Care cap mă doare.Am luat ceva pastile și le simt electricitatea plimbându-se prin mine. Electricitate care duce la apatie și apatia iese prin toți porii invadând celula de camin .
Am căzut din pat iar. Vânătaia cea mai recentă s-a adăugat celei de acum trei zile. Colecționez vânătăi. Mai știți pe cineva? Poate facem schimb. E foarte mișto să fii colecționar de vânătăi,mai ales dacă le ai din mai multe surse. Ale mele au doar una și anume căzutul din pat. Cam monoton dar tot vânătăi se cheamă. Și sunt ale mele, e colecție personală și valoroasă. Atât de valoroasă încât aș da orice să scap de ea și de căzutul ăsta continuu din pat. M-am cam plictisit de aceleași vise interminabile și identice.
Gata, și-a făcut efectul pastila, a încetat durerea de cap și e cazul să mă duc la culcare sperând că măcar noaptea asta n-o să mai visez coridoare, alergătură și căzături de la înălțime terminate invariabil cu o zdravănă căzătură din pat. Mâine... zi de 10 ore cursuri și 12 ore de stat la facultate.

Niciun comentariu: