vineri, 27 februarie 2009

Break Up


Tot căminul e plin de frig şi miroase teribil
a uşi incuiate cafea şi red bull
Tot corpul meu e numai cearcăne şi foi
a dat rezultate noua dietă de slăbit numită
anatomie pe pâine
mă dor toate oasele şi pe deasupra
mi-e groaznic de silă de tine
şi de copilăria ta jucată jalnic de prost
esti o fetiţă de doi ani cu unghii roşii
care face striptease pe bara de la metrou
Nu mai tremura cuvintele sunt la fel de inutile
ca  numărul de telefon al mortului dezarticulat
din sala de examen
E ultima dată când mai trântesc uşa
după imaturitatea care eşti
tot ce a ramas din fericirea aia grozavă
sunt doar urmele de noroi lăsate de bocancii mei
pe holul gol şi murdar
Hai pleacă odată m-am saturat de tine
inima mea e o masă de disecţie cu şanţuri
prin care se scurge încet
sângele.

Niciun comentariu: