luni, 1 decembrie 2008

Cutitul din vena




Men at work on the corpse
20 de bisturie iau startul deasupra cadavrului
taiat ca un tort în timp ce
desertaciunea tasneste instantaneu
din artera brahiala
Ma ustura ochii si nu e de la formol
e incredibil cat de magistral reusesc
s-o dau in bara permanent și
să n-am nicio scuză pentru asta 
M-am săturat să strâng in brațe aerul aseptic al iernii
și să imi presez încet vertebrele de calorifer
in cautarea unui surogat de caldura umana 
Stiu ca am dat-o magistral in bara
si n-am nicio scuza eu care
ma pricep sa tin de mana cadavre
si nu oameni

14 comentarii:

Anonim spunea...

Cand vi se pare ca m-ati vazut pe strada/cautati-ma la Bellu ... acolo suntem tot noi/Suntem trei singuratati care urla/printre buruieni, pietre si ciori.

alexandra dolfi spunea...

Eu n-am ce cauta la Bellu deocamdata si nu sunt o singuratate. Deci raman doar 2

Anonim spunea...

Dar cutitul din inima cine il scoate?

alexandra dolfi spunea...

Il scoate persoana in cauza pentru eradicarea completa si personala a motivului infigerii cutitului respectiv.Daca l-ar scoate altcineva durerea ar fi mai mica dar ranile ar ramane in subconstient si ar genera tulburari obsesivo-fobice si un comportament haotic degenerativ.

Anonim spunea...

Pe cand o poezie despre magnificul Ileaaaan? :)

alexandra dolfi spunea...

Buna idee, sa-i dedic o oda lui Ileaaan :)) dar intai trebuie sa se mai atenueze nervii fata de persoana lui si sa se cearna ideile despre magnifica lui opera de ileanizare a facultatii de medicina :D

Anonim spunea...

vai, ce-i cu textul asta, alexandra?

alexandra dolfi spunea...

Ce anume te-a deranjat la text, Radu?

Anonim spunea...

Imi intaresc convingerea ca Bacovia n-a murit :-?

Palmita´s spunea...

Salut!
Eu scriu ce nu sunt de la Mexic vorbesc aşa este o româncă traducere, es malisimo sigur, vrut doar să spun că am iubit această imagine, şi descrierea lui mmmm greetings Alex mexicani.
razuka.ac@gmail.com

Anca spunea...

foarte reusite poeziile tale! nitel cam "dark" dar altfel foarte bune, felicitari :) pe cand o postare noua ?

numai bine

alexandra dolfi spunea...

Multumesc mult Ancush! Stiu ca n-am mai postat, imi asum vina pentru lenea asta dar promit ca dupa sesiune o sa apara chestiuni noi pe aici :) ne-a zapacit nitel sesiunea pe noi bobocii astia derutati
All the best!

Anonim spunea...

Scuze dar sunt nemaipomenit de slabe.Imi pare rau nu gasesc absolut nimic in poeziile tale dar
... speranta moare ultima

alexandra dolfi spunea...

Tigrisor,multumesc pentru opinie. Se pare insa ca cei de la Romania Literara au fost de alta parere din moment ce le-au publicat. Si ala era juriu de specialitate.