sâmbătă, 15 noiembrie 2008

De ce ma doare de ce



Perplexitate de P20 intr-un sfarsit

de week-end gol in care 

n-am facut decat sa scrijelesc peretii

in cautarea luminii de dincolo

I was best before 17.04.1989

dupa care 

am expirat anonim intr-un zgomot de elicopter

cu ciorile zburandu-mi deasupra capului

Mi-e frica sa omor gandacul de pe tavan

ma gandesc iar la voi si musc din perna

visand la Scandinavian Airlines

De ce aveti ochii atat de divortati

de ce metroul nu mai e metrou de ce am uitat

ca ma cheama alex

Ma doare capul

ma doare

vena pe care mi-ati intepat-o alaltaieri

ma doare mami imi pare rau ca n-ai si tu un copil destept

ca la noi e atat de frig si nu miroase niciodata

a portocale dimineata

derapez de-a dreptul sentimental cand ma gandesc

la oamenii din Bucurestiul interbelic

ma doare groaznic de rau sa stiu ca ei

n-au fost niciodata

atat de singuri

Niciun comentariu: