miercuri, 27 aprilie 2011

22 de ani fără 10 secunde

I am- shop in Krakow (by me)
La 22 de ani fără 10 secunde
cu venele-n ploaie noaptea nu mai am nimic altceva de făcut
decât să alerg ca o stafie printre luminile oraşului
mi-e atât de frig că halucinez şi după mine aleargă
o grămadă de grase în blugi skinny
şi elefanţi cu pantaloni roz
Te rog toarnă-mi o cafea fierbinte pe creier
să-mi încălzesc circuitele
deja întunericul se revarsă de-a valma în capul meu
şi nu mai aud decât fericirea
care circulă prin liniile telefonice de sărbători
La 22 de ani fara 10 secunde
dorm cu mickey mouse şi vărs lapte pe tricou
aproape în fiecare dimineaţă
încercam să redau în acest poem
o înaltă criză adultă de maturizare emoţională
dar m-am oprit fiindcă am uitat sfârşitul
care cred că era legat de vise emoţii şi alte chestii mature
probabil voiam să spun  că
acum nu mai am nimic altceva de făcut
decât să alerg cu venele-n ploaie noaptea
să mă prefac preocupată de problemele ţării
în timp ce găsesc soluţii pentru criza financiară
şi adopt o mimică anxios-depresivă
însă nu pot face asta momentan
deoarece trebuie să lipesc
cablul de care m-am împiedicat azi noapte
în timp ce făceam baloane de săpun
deoarece eu
la 22 de ani fără 10 secunde
sunt un adult mare şi responsabil

Niciun comentariu: